Veelgestelde vragen

RESERVERING
Morgen vind mijn geboekte Mystery Dinner plaats maar ik heb geen verzamelpunt doorgekregen. Wat moet ik doen?
24 uur van tevoren ontvang je van ons per mail het verzamelpunt van de Mystery Dinner. Heb je de dag van te voren om 19.00 uur nog niks ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@mystery-dinner.nl.

Gebruik je een Gmail-adres? Dan kan het zijn dat de e-mail in je spam folder terecht is gekomen.

Het is de dag van mijn Mystery Dinner. Ik ben onderweg maar ik ben te laat. Wat moet ik doen?
Bel het noodnummer dat staat vermeld in de 24 uur van tevoren e-mail, we zullen je telefonisch verder helpen. Er zal niet gewacht worden op het verzamelpunt.

Zijn de locaties rolstoeltoegankelijk?
Niet alle locaties zijn rolstoelvriendelijk. Wij adviseren je om even contact met ons op te nemen, om te kijken welke diners dit wel zijn.

Mag ik mijn kinderen en/of huisdier meenemen?
Kinderen zijn welkom vanaf 14 jaar. Huisdieren zijn niet toegestaan.

ANNULEREN
Ik heb een Mystery Dinner geboekt maar ik moet helaas annuleren. Wat kan ik doen?
Annuleren is mogelijk, alleen geven we geen geld terug. Wel kan je je tickets doorgeven, mits je aan ons doorgeeft welke personen er van de tickets gebruik gaan maken. Deze wijziging kan je mailen naar info@mystery-dinner.nl.

Kan ik mijn geld terug krijgen wanneer ik mijn Mystery Dinner heb geannuleerd?
Nee we geven geen geld terug. Als je op tijd (3 weken van tevoren) annuleert kan je in overleg een nieuwe datum voor je Mystery Dinner boeken.

WIJZIGEN
Ik wil alsnog allergieën doorgeven. Waar kan ik dat doen?
Stuur een mail naar info@mystery-dinner.nl. Dit kan tot uiterlijk 2 dagen voor de Mystery Dinner.

Ik wil alsnog een Mystery Aandenken bestellen, is dit mogelijk?
Dat is vooraf nog mogelijk. Stuur even een mailtje naar info@mystery-dinner.nl. Op de avond zelf is dit niet meer mogelijk.

BETALEN
Hoe werkt de betaling?
Het bestellen en betalen werkt via Yourticketprovider. Deze website is veilig en daar kan je betalen met o.a. iDeal en Creditcard. Hierna worden de tickets naar het opgegeven e-mailadres verstuurd.

Kan ik pinnen op de locatie van de Mystery Dinner?
Nee, je kunt op locatie niet pinnen. Daarom is het aan te raden contant geld mee te nemen.

Wat moet ik nog betalen tijdens de Mystery Dinner?
Een Mystery Dinner bestaat uit het diner zelf, de locatie en de entertainment. Drankjes zijn niet inbegrepen bij de prijs en dienen los betaald te worden.

DINER
Met hoeveel mensen wordt er gedineerd?
Dit is per diner verschillend. Bij sommige diners zit je met z’n tienen, maar dit kan ook een lange tafel met 50 gasten zijn.

Is het een staand of zittend diner?
Dit is per diner verschillend. Bij de meeste diners is het een zittend diner, maar het kan ook voorkomen dat je moet staan.

MYSTERY CADEAUBON
Kan ik ook een cadeaubon kopen?
Ja, dat kan! Ga naar deze pagina, daar kan je een of meerdere cadeaubonnen bestellen.
MYSTERY AANDENKEN
Wat is dat?
Een Mystery Aandenken is een leuk aandenken aan het Mystery Dinner waar u geweest bent. Wat het precies is kunnen we natuurlijk niet zeggen, maar het is de perfecte afsluiter van een geweldige avond.